DOBA Fakultet je fakultet, na kome kvalitetu na svim nivoima pristupamo s odgovornošću. Jedno od područja, koje je veoma važno, je i procena kvaliteta naših diplomaca, kako ih vide i doživljavaju poslodavci. Sa ovim želimo da ustanovimo, kako su za obavljanje posla važna pojedinačna znanja i kompetence, koje su studenti dobili tokom studija.
Da studije i diploma donose napredovanje i veću platu, ocenjuju takođe i poslodavci naših studenata, koje anketiramo jednom godišnje. Poslodavci su kod svojih zaposlenih primetili pozitivne promene – sreću, zadovoljstvo, lični rast i veći elan za rad.
U uspešnim preduzećima cene konstantan razvoj i obrazovanje zaposlenih. Pri izboru obrazovne ponude poslodavci su naravno pažljivi, jer žele da odaberu najbolje za sebe i za svoje zaposlene.
Rezultati anketiranja, koje sprovodimo svake godine, dokazuju da smo sa odgovarajuće oblikovanim studijskim programom kod studenata razvijali znanja i kompetencije, koji su ključni za uspešan rad u poslovnom svetu.
Poslodavci najviše ocenjuju kompetencije preduzetnost i proaktivnost – sposobnost aktivnog rada u svom okruženju. Veoma visoko ocenjuju i socijalne i lične kompetencije – timski rad, rad u različitim poslovnim okruženjima, umrežavanje, itd. Visoko su ocenili i njihovu inovativnost i kreativnost, kao i sposobnosti rukovođenja – prihvatanje odgovornosti za rad, obezbeđivanje organizovanosti i dodeljivanje odgovornosti drugima. Ocenjuju ih nadprosečno, i zato ne iznenađuje podatak, da je više od 64% poslodavaca napisalo, da je njihovom zaposlenom diploma donela napredovanje, veću platu odnosno bio je preraspoređen na radno mesto, za koje je stekao obrazovanje. 9% poslodavaca je zaposlene nagradilo stimulacijom, a 15% poslodavaca je ocenilo da će sa diplomom zaposleni sačuvati radno mesto, što je danas izuzetno važan podatak.
Poslodavci su nam u anketama takođe napisali i neke preporuke, koja znanja i kompetencije bi njihovi zaposleni morali još da pojačaju, kako bi bolje obavljali svoj posao. Takođe, ti odgovori su dragocen izvor podataka za eventualne promene i poboljšanje naših studijskih programa.