DOBA Znanja

Pratite naše novosti
Objavljeno v: Vebinari

Kako sa malim budžetom i sopstvenim kadrom do efikasnog marketinga i bolje prodaje

25. septembar 2018.

I vas neprestano zatrpavaju različitim ponudama marketinških agencija, koje obećavaju brzo poboljšanje vaših prodajnih rezultata? Ni vi se više ne snalazite u raznoj poplavi različitih komunikacijskih kanala? Na vebinaru ćete pomoću konkretnih primera iz prakse saznati kako pripremiti efikasnu marketinšku strategiju i prodajni proces.

Koristi za vas …

  • Na osnovu usmerenja ćete naučiti da pripremite marketinšku strategiju za vaše preduzeće, odnosno proizvod/uslugu.
  • Upoznaćete različite komunikacijske kanale i puteve, i znati da odlučite koji su primereni za vaše preduzeće.  
  • Znaćete da pripremite efikasnu segmentaciju klijenata, putem koje ćete razumeti potrebe vaših kupaca, i posledično poboljšati komunikaciju sa njima.
  • Bićete sposobni da pratite efikasnost vaših marketinških i prodajnih aktivnosti.

Predavač: Dina Potočnik

Dina Potočnik, vođa prodaje na Dobi se već više od 10 godina bavi marketingom i prodajom u Sloveniji, Srbiji i u Hrvatskoj. Ima mnogo iskustva u segmentu B2C. Sa svojom ekipom svake godine postiže 15% rast na svim tržištima.

Informativni dani i savetovanja
Informativni dani i savetovanja
Podelite
Podelite
Online studije
Online studije
Želim dodatne informacije
Želim dodatne informacije