Da li i vas konstantno zasipaju sa različitim ponudama marketinških agencija, koje obećavaju brzo poboljšanje vaših prodajnih rezultata? Da li se i vi ne snalazite više u raznim poplavama različitih komunikacijskih kanala? Ne znate da li da za povećavanje vaše prepoznatljivosti na tržištu radije izaberete digitalni marketing, sadržinski marketing, oglašavanje u časopisima, moguće oglašavanje na radiju, televiziji? …
Činjenica je, da je sve to veoma učinkovito, a da je sve i veoma skupo, i da mnoga preduzeća sve ne mogu priuštiti. Pozivamo vas na vebinar, na kome ćete kroz konkretne primere iz prakse saznati kako da sa malim budžetom i sopstvenim kadrovima pripremite efikasnu marketinšku strategiju i prodajni proces.
Kome je vebinar namenjen?
Vebinar je namenjen svima vama koji ste zaposleni u malim i srednje velikim preduzećima, a koji želite da putem praktičnih primera upoznate kako raditi efikasan marketing iako budžet nije veliki.
Nakon završenog vebinara ćete znati da:
Predavač
Dina Potočnik ima na području marketinga i prodaje više od 10 godina iskustva u segmentu B2C u Sloveniji, Srbiji i u Hrvatskoj. Uvek je otvorena za nove izazove, sa kojima se susreće u marketingu i prodaji... od rukovođenja kadrovima do prilagođavanja prodajnih aktivnosti različitim ciljnim grupama i tržištima na Dobi. U svoje slobodno vreme rado posećuje koncerte, putuje, i nakon posla je supruga, i mama Alji i Oskaru.
Ukoliko želite, da vas obavestimo o narednom izvođenju vebinara, poverite nam vaš kontakt.