Koje su pobedničke navike i pozitivna uverenja veoma uspešnih pojedinaca ili timova? Šta možemo da naučimo od sportista i da to odmah prenesemo u svoje radno okruženje? Koja su četiri paradoksa učenja i koji su najveći inhibitori uspeha u svim oblastima života? O ovome i još mnogo govorili smo na vebinaru.
Predavač: Bojan Krajnc
Bojan Krajnc ima više od 20 godina iskustva u prodaji i marketingu, i preko 12 godina rukovodstvenog iskustva na području vođenja prodajnih timova. Aktivno učestvuje u različitim projektima s područja prodaje, strateškog planiranja, rukovođenja i mentorisanja/coaching-a. On je čovek prakse i praktičnih alata, koje u praksi svakodnevno upotrebljava, dopunjuje i razvija. Kao prodajni trener i poslovni konsultant sarađuje sa mnogim uspešnim preduzećima u Sloveniji i inostranstvu, kao što su: Addiko Bank, Sberbank, Cetis, Roto, Siliko, Messer, Tuš, Sanolabor, Meusburger, PS, Schindler, Mazda Slovenija, ZZZS, Adriatic Slovenica, Finančna hiša, I.Q. agencija, Generali, Lek Veterina, Intercet, BDM Club, MOL Slovenija, Amstaff GmbH i drugi.
Na DOBA Fakultetu je nosilac predmeta Nabavno-prodajni lanac.