U turističkoj delatnosti, u kojoj konkurencija eksponencijalno raste, gostu postaje sve važnije kako mu preduzeće proda uslugu kakve koristi i doživljaje tom kupovinom može da osigura. Zbog toga je glavni izazov naprednih turističkih preduzeća da kreiraju izuzetno korisničko iskustvo (customer experience), koje će gost zapamtiti, i tako značajno povećati mogućnost za njegovu ponovnu ili unakrsnu kupovinu.
Predavač: dr Amadea Dobovišek
Dr Amadea Dobovišek je tokom 20 godina sarađivala sa više od 50 preduzeća iz različitih delatnosti, često zajedno sa stranim uglednim stručnjacima. 2005. godine je dobila nagradu Feniks za najbolji savetodavni projekat godine (Terme Maribor), a 2008. godine za projekat posebnog kvaliteta za preduzeće Trimo. Na IEDC-Poslovnoj školi Bled je završila MBA studije i magistraturu, doktorirala je na Univerzitetu u Ljubljani. Autorka je knjige Strateško vođenje prodaje i brojnih članaka, kolumni i intervjua o radu efikasnih menadžerskih praksi. Na DOBA Fakultetu je nosilac predmeta Strateški marketing.
Vebinar je održan u okviru DOBA Online Summit-a, tokom kojega se održavaju besplatni vebinari različitih tematika, a izvode ih profesori DOBA Fakulteta. Tokom Online Summita je na vebinarima učestvovalo već preko 4.500 učesnika, koji su visoko ocenili sadržaj, kao i korisnost znanja. Ukoliko želite da budete obavešteni o narednom Dobinom Online Summit-u, molimo vas da nam poverite svoj kontakt.