DOBA Znanja

Pratite naše novosti
Objavljeno v: Vebinari

Vebinar Kako sa malim budžetom i sopstvenim kadrovima do efikasnog marketinga i bolje prodaje

26. mart 2021.
Činjenica je da su marketing i prodaja jedna od ključnih područja u preduzećima koja obezbeđuju uspešnost i održivi rast. Dobri marketinško-prodajni rezultati zavise od planiranja, odličnog izvođenja i posvećenosti svih zaposlenih.

Pozivamo vas na besplatan vebinar Kako sa malim budžetom i sopstvenim kadrovima do efikasnog marketinga i bolje prodaje. Svojih preko 15 godina iskustava u segmentu B2C će sa vama podeliti Dina Potočnik, direktorka marketinga i prodaje na DOBA Fakultetu, koja je u vreme, kada se suočavamo sa epidemijom COVID-19, sa svojom ekipom dostigla 20% rast prodaje u Sloveniji, Hrvatskoj i u Srbiji.

Na vebinaru ćete saznati:

  • kako pripremiti segmentaciju stranaka, kroz koju ćete razumeti potrebe vaših kupaca i  posledično poboljšati komunikaciju sa njima; 
  • kako izabrati odgovarajuće komunikacione kanale i puteve; 
  • korake pripreme marketinške strategije; 
  • zašto je praćenje efikasnosti marketinških i prodajnih aktivnosti važno;
  • kako izgleda efikasan prodajni proces;
  • zašto je važno da se svi zaposleni uključuju u proces marketinga i prodaje. 

O predavaču

Dina Potočnik je direktorka marketinga i prodaje na DOBA Fakultetu, sa više od 15 godina iskustva u segmentu B2C u Sloveniji, Srbiji i Hrvatskoj. Uvek je otvorena za nove izazove, sa kojima se susreće u prodaji ... od vođenja kadrova, koji rade u prodaji, do prilagođavanja prodajnih aktivnosti različitim ciljnim grupama i tržištima. Za sebe kaže ovako: »Moj moto u životu je »Do it with passion or not at all«.

Informativni dani i savetovanja
Informativni dani i savetovanja
Podelite
Podelite
Online studije
Online studije
Želim dodatne informacije
Želim dodatne informacije