Poslovnu godinu 2020. bi trebalo pre svega preživeti, i u isto vreme dobro razmisliti o što bržem uvođenju novih poslovnih modela, koji će biti održivo orijenstisani i usmereni na kupca. Sada je dakle vreme za agilno učenje, uvođenje strateških poboljšanja, i što efikasniju implementaciju postavljenih ciljeva. Izuzetno važno je i definisati, kako ćemo uopšte meriti uspeh preduzeća ubuduće.
Ovoga puta vas DOBA Fakultet poziva na besplatan vebinar, na kojem će vam visokoškolska profesorka dr Amadea Dobovišek razotkriti: zašto se isplati ulaganje u veću efikasnost, kako očuvati produktivnost zaposlenih, kako pridobiti nove kupce, podsticati prodajne aktivnosti ...
Dr Amadea Dobovišek je osnivač i direktorka konsultantskog preduzeća Publi Una d.o.o. Tokom 20 godina je sarađivala sa više od 50 preduzeća iz različitih delatnosti, često zajedno sa stranim uglednim stručnjacima. 2005. godine je dobila nagradu Feniks za najbolji konsultantski projekat godine (Terme Maribor), a 2008. godine za projekat posebnog kvaliteta za preduzeće Trimo.
Na IEDC-Poslovnoj školi Bled je završila MBA studije i magistraturu, doktorirala je na Univerzitetu u Ljubljani, pod mentorstvom prof. dr Philipa Stilesa, iz University of Cambridge.
Autorka je knjiga Efikasna implementacija tržišnih strategija i Strateško vođenje prodaje, kao i brojnih članaka, kolumni i intervjua o radu efikasnih menadžerskih praksi. Na DOBA Fakultetu je nosilac predmeta Strateški marketing i Strateško planiranje u turističkim preduzećima i organizacijama i njihovo upravljanje.