Online summit 2025.

Online summit 2025.

Online summit 2025.

Ako želimo da stvorimo bolje sutra, moramo biti otvoreni za nove ideje, razmišljanja i pristupe, koji nam omogućavaju da se suočimo sa izazovima savremenog sveta. Na DOBA Fakultetu sa savremenim programima i načinima studija već više od 20 godina otvaramo nove perspektive, karijerne i razvojne mogućnosti i darujemo ZNANJE.

Od 17. do 21. marta vas pozivamo na dane besplatnih predavanja sa područja veštačke inteligencije, poslovnog coachinga, menadžmenta i preduzetništva, komunikacije i marketinga.  

Naši izuzetni visokoškolski profesori neće samo inspirisati vaše razmišljanje, već će vam obezbediti i konkretne odgovore na vaša pitanja.

 

Ponedeljak, 17. mart, od 19.00

Doc dr. Miha Lavrič

Veštačka inteligencija u menadžmentu: Kako je iskoristiti za konkurentnu prednost?

Da li ste se nekada zapitali, kako veštačka inteligencija (UI) menja poslovni svet? Kako preduzeća već danas upotrebljavaju VI za poboljšanje odlučivanja, optimizaciju procesa i postizanje konkurentne prednosti? Na vebinaru ćemo istraživati ulogu VI u digitalnom menadžmentu i otkriti, kako mašinsko i produbljeno učenje oblikuju budućnost poslovanja. Dotaknućemo se i etičkih vidika i regulacija, koji usmeravaju razvoj VI, i raspravljati o tome, kako je možemo odgovorno uključiti u menadžment. Na kraju ćemo pogledati u budućnost – koje su granice VI, kuda nas vodi njen razvoj i kako možemo da nađemo pravu ravnotežu između automatizacije i ljudske procene.

O predavaču: Doc dr Miha Lavrič ima preko 20 godina iskustva u istraživanju i podučavanju. Njegov rad uključuje inovativne projekte, koji povezuju područja (mikro)biologije, (imuno)genetike, primenjene podatkovne nauke i razložive veštačke inteligencije. Na DOBA Fakultetu vodi predmet "Veštačka inteligencija u digitalnom menadžmentu" i doprinosi razvoju studijskih programa, i aktivno učestvuje na međunarodnim istraživačkim projektima. 


 

Utorak, 18. mart, od 19.00 

Izr. prof. dr. Gregor Jagodič

Izazovi rukovođenja: Kako uspešno uključiti generaciju Z u preduzeća

Menadžment sa svojim inovativnim pristupima vođenja mora omogućiti efikasno uključivanje generacije Z i međugeneracijsku saradnju. Digitalizacija, koja generiše razvoj novih tehnologija kod generacije Z ima veliki uticaj na njihovu kreativnost i unutrašnju motivaciju, i zato je potrebno da tradicionalni stilovi vođenja budu prilagođeni očekivanjima nove generacije kako bi se obezbedio uspeh preduzeća. Na vebinaru ćete upoznati ključne izazove i prilike vođenja generacije Z, koja upravo ulazi na tržište rada i ima jedinstvena očekivanja od radnog okruženja.

O predavaču: Vebinar će izvesti dekan DOBA Fakulteta dr Gregor Jagodič. Vanredni je profesor za područje poslovnih nauka i docent za područje turizma. Fokusira se na istraživanja iz područja marketinga, menadžmenta, preduzetništva, primene veštačke inteligencije, turizma i inovativnosti, i regionalni je urednik časopisa Journal of multidisciplinary academic tourism. Na DOBA Fakultetu je i nosilac predmeta Strateški menadžment.


 

Sreda, 19. mart, od 19.00

Doc. dr. Darko Števančec

Govor tela za poslovni uspeh

Vebinar će biti aplikativno orijentisan i obuhvatiće područje neverbalne komunikacije u poslovnom, ali i privatnom životu. Ograničićemo se na fizičke elemente neverbalne komunikacije - mimiku, gestikulaciju i proksemiku. Na praktičnim primerima, uz pomoć neverbalne komunikacije, analiziraćemo lične osobine govornika kao što su samopouzdanje, ekstraverzija i ubedljivost. Sa ovim vebinarom ćete se upoznati sa značajem neverbalne komunikacije u poslovnom životu.

O predavaču: Doc. dr Darko Števančec je doktor psiholoških nauka. Vodio je jedno od prvih privatnih istraživačkih preduzeća u Sloveniji, gde se bavio istraživanjem, savetovanjem i obrazovanjem na područjima marketinga, rukovođenja i psihosocijalne klime organizacija. Na DOBA Fakultetu je nosilac predmeta sa područja javnog nastupa i retorike, psihologije, ličnog menadžmenta i komuniciranja.


 

Četvrtak, 20. mart, od 19.00

Izr. prof. dr. Daša Grajfoner

Može li nam psihološki coaching pomoći da dođemo do zadovoljnog života?

Da li se osećate zarobljeni u obrascima koji vam ne donose zadovoljstvo? Da li želite ispunjeniji život, ali ne znate kako da to ostvarite? Upoznajte kako vam psihološki coaching može pomoći da postignete veći stepen zadovoljstva u životu. Zajedno sa registrovanom coaching psihološkinjom vanr. prof. dr Dašom Grajfoner ćemo raspravljati o sledećim ključnim temama:

  • Važnost postavljanja ciljeva i strategija za njihovo postizanje u procesu psihološkog coachinga.
  • Kako psihološki coaching može poboljšati vaše odnose, kako privatne, tako i profesionalne.
  • Upoznavanje i upotreba tehnika psihološkog coachinga, koje možete sami da koristite.

O predavačici: Vanr. prof. dr Daša Grajfoner je akreditovana coaching psihološkinja (BPS), registrovana psihološkinja, registrovana naučnica, saradnica u Britanskom psihološkom društvu, akreditovana coaching psihološkinja (ISPC) i nekadašnja predsednica Posebne grupe za coaching psihologiju. Kao coaching psihološkinja radi još od 2007. godine, i oduševljena je uspostavljanjem snažnih veza između istraživanja iz coaching psihologije, prakse i podučavanja. Na DOBA Fakultetu vodi Centar za poslovni coaching i podučava na predmetima iz područja psihologije i coachinga.


 

Petak, 21. mart, od 19.00

Prof. dr. Tina Vukasović

Budućnost marketinga:  Promene u kupovnim navikama i komunikaciji sa potrošačima

Savremene tehnologije su potpuno preoblikovale način na koji potrošači istražuju proizvode, donose odluke o kupovini i komuniciraju sa preduzećima. Informacije su dostupne u svakom trenutku, izbor je širi nego ikada pre, a očekivanja potrošača su sve više usmerena ka brzoj reakciji i prilagođenom iskustvu. Šta to znači za budućnost marketinga? Kako preduzeća mogu da ostanu u koraku sa ovim promenama i kako da ih iskoriste u svoju korist? Kako izgraditi autentičan odnos sa potrošačima i podstaći njihovu lojalnost? Ovo su pitanja na koja ćemo odgovoriti na vebinaru.

O predavačici: Prof. dr Tina Vukasović je u svojoj radnoj karijeri bila više od dvanaest godina zaposlena u privredi, u strateškom marketingu. Svoja istraživačka dela predstavlja u uglednim domaćim i inostranim naučnim časopisima, i na međunarodno priznatim konferencijama. Na DOBA Fakultetu izvodi predmete iz područja marketinga, istraživanja tržišta, razvoja proizvoda i robnih marki, ponašanja potrošača … Moto, koji prati u svom radu je, slušati potrebe studenata, obogatiti njihovo znanje sa inovativnim i kreativnim pristupom podučavanja, sa ciljem postizanja najboljih nastavnih rezultata.

Informativni dani i savetovanja
Informativni dani i savetovanja
Podelite
Podelite
Online studije
Online studije
Želim dodatne informacije
Želim dodatne informacije
Deli