Na DOBA Fakultetu aktivno sarađujemo sa preduzećima, gde je čak 70% studija namenjeno rešavanju stvarnih problema, sa kojima se suočava privreda.
Studenti za različita preduzeća i organizacije, sa kojima fakultet u tu svrhu ima sklopljene sporazume, pripremaju brojne projektne zadatke, poslovne planove, razvijaju projektne ideje i na taj način stiču veoma važna praktična znanja. Sporazumi definišu saradnju pri izvođenju pedagoškog procesa, i to u prenošenju iskustava iz prakse u studijski proces, u zajedničkoj obradi traženja rešenja problema, koje uočavaju u preduzećima, pri analizama i projektima, koje u studijskom procesu izvode studenti i tokom sprovođenja stručne prakse u preduzećima.
Ovoga puta su studenti na predmetu Strategije društvenih medija i marketing, pod mentorstvom nosioca predmeta Mateje Planjšek Kristanič, za preduzeće s.Oliver, analizirali Strategiju nastupa robne marke s.Oliver na društvenim mrežama za hrvatsko i srpsko tržište.
Izjava Katje Janko Puh, direktorke PR-a i marketinga
Studenti su na predmetu pripremali timski zadatak – studiju slučaja za naše preduzeće, i to za hrvatsko i srpsko tržište, na kome je naša robna marka i prisutna. Zajedno sa nosiocem predmeta, Matejom Planjšek Kristanič smo odredili temu, Strategija nastupa robne marke s.Oliver na društvenim mrežama. Nakon pripreme strategije, najbolji timovi su dobili priliku, da nam svoje ideje predstave i u obliku pitch-a.
Naše preduzeće ima podružnice u Hrvatskoj i u Srbiji, i zato je za nas od izuzetnog značaja, da prate događanja u regionu. Sa predstavljenim rezultatima i predlozima za oglašavanje na društvenim mrežama smo veoma zadovoljni. Studenti su sa jedne strane potvrdili da radimo dobro, a ujedno su nam dali uvid u to, kako vide našu marku, i šta od nje očekuju. Rado ćemo ponovo sarađivati u novoj školskoj godini.