Anketiranje poslodavaca ključni je alat za dobijanje informacija o uspešnosti naših diplomaca na tržištu rada i dobijanje podataka o adekvatnosti i upotrebljivosti znanja i kompetencija koje su stekli ili razvili tokom online studija. Na DOBA Fakultetu do danas je diplomiralo 5616 diplomaca u bachelor i master programima.
Koje su kompanije prepoznale vrednost diplomaca DOBA Fakulteta? Među odgovorima, 59% njih dolazi iz privrede, a 41% iz neprivrede, među kojima je 12% mikro preduzeća, 21% manjih, 20% srednje velikih i čak 38% velikih preduzeća.
Čime su diplomci impresionirali poslodavce? Na osnovu rezultata anketa, ističu se sledeće ključne kompetencije:
Saradnja i timski rad je prema mišljenju poslodavaca najbolje razvijena kompetencija (6,4 na 7-stepenoj skali) diplomaca DOBA Fakulteta. Ta kompetencija je takođe u istraživanju 'Dodatna vrednost online studija' (2021) definisana kao centralna tačka modela online studija, oko koje studenti razvijaju važne organizacione, društvene, lične i informacione kompetencije koje nisu povezane sa studijskim programom. Poslodavci su istakli tu kompetenciju kao jednu od najvažnijih za današnje poslodavce.
Korišćenje alata za komunikaciju i rad na daljinu - u današnjem digitalnom svetu ova kompetencija se pokazuje neophodnom.
Kritičko razmišljanje i efikasno rešavanje problema je kompetencija koju poslodavci ocenjuju kao najvažniju. Poslodavci su potvrdili da diplomci DOBA Fakulteta takođe imaju visoko razvijenu tu kompetenciju, sa ocenom 5,9 na 7-stepenoj skali.
Efikasna organizacija rada i vođstvo - još jedna od ključnih kompetencija koje poslodavci traže i takođe je visoko ocenjena i cenjena među poslodavcima.
Čak 77% diplomcima diploma omogućava napredovanje.
DOBA Fakultet je više od diplome - to je most ka napretku u karijeri. Čak 77% poslodavaca potvrdilo je da su njihovi zaposleni - diplomci DOBA Fakulteta napredovali na radnom mestu, dobili višu platu ili stimulaciju. Poznati su po svojoj fleksibilnosti, visokoj motivaciji, izvrsnosti, timskom radu, samoinicijativnosti, širokom znanju, preduzetnosti i kritičkom razmišljanju.
Fakultet doživljavaju kao instituciju koja prati savremene trendove u obrazovanju, pruža kvalitetne studijske programe i pouzdana je obrazovna institucija. Takođe su istakli nekoliko predloga za povećanje ugleda brenda.